22.04.2025

ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ВИЩОЇ ШКОЛИ: ШІ ЯК ДРАЙВЕР ОСВІТНІХ ЗМІН

21 квітня – Всесвітній День творчості та інноваційної діяльності

21 квітня в Українському державному університеті науки та технологій на платформі TIMS відбувся воркшоп: «Цифрова трансформація вищої школи: ШІ як драйвер освітніх змін» – перший захід просвітницького проєкту «Тиждень права інтелектуальної власності в УДУНТ» організованого та змодерованого проректором з виховної роботи та гуманітарної політики УДУНТ, доктором наук з держ. управл., проф. Галиною Євсєєвою, кафедрою УДІД ННІ «ПДАБА» у співпраці з відділом з виховної роботи зі студентами і Центром підтримки технологій та інновацій (TISC).

Квітень багатий на міжнародні дні, присвячені творчості: 21 квітня відзначають Всесвітній День творчості та інноваційної діяльності,  23 квітня –  Всесвітній День авторського права,  26 квітня – Міжнародний День права інтелектуальної власності. Тож, проведення у ці дні різноманітних просвітницьких заходів з метою формування культури інтелектуальної власності серед студентської молоді вже 7 років поспіль є доброю традицією кафедри українознавства, документознавства та інформаційної діяльності ННІ ПДАБА Українського державного університету науки і технологій.

Цьогоріч, до ініціатив кафедри УДІД долучився відділ з виховної роботи зі студентами й було започатковано проведення просвітницького проєкту:«Тиждень права інтелектуальної власності в УДУНТ», до якого доєднався і нещодавно відкритий в УДУНТ Центр підтримки технологій та інновацій (TISC), серед основних завдань якого є проведення різноманітних заходів, тренінгів та навчань у сфері інтелектуальної власності та інновацій, популяризація напрямів розвитку інтелектуальної власності та інноваційної діяльності;

Активними учасниками воркшопу:«Цифрова трансформація вищої школи: ШІ як драйвер освітніх змін»  разом з викладачами кафедри УДІД, стали аспіранти, магістранти й бакалаври – здобувачі усіх рівнів освіти, які обговорили актуальні, контраверсійні питання щодо використання ШІ у вищій освіті, зокрема:
– Неідеальна ідеальність ШІ;
– ШІ в освіті: розвиток, чи деградація?
– Заборонити не можна дозволити;
– Використання ШІ студентами з обмеженими можливостями;
– Політика університету щодо використання ШІ, тощо;

Підсумком обговорення цих важливих питань стала ініціатива створення робочої групи учасників воркшопу  щодо підготовки основних принципів політики використання ШІ в Українському державному університеті науки і технологій.

?>
вгору