Економічний факультет
Спеціальність: 075. Маркетинг
Освітня програма: Маркетинг та бізнес аналітика
МАРКЕТОЛОГ - це фахівець, основним результатом діяльності якого є стійке функціонування і розвиток організації в конкурентному середовищі на основі гармонізації інтересів споживачів і організації
ЄВІ, ЄФВВ, фахові іспити
Бюджет/контракт
Що я буду вивчати?
Основні дисципліни, які складають професійну підготовку
- Ринкові дослідження та стратегічний аналіз;
- Система управління маркетингом на підприємстві;
- Бізнес-аналітика та моделювання бізнес-процесів;
- Digital-аналітика та Web-аналітика;
- Продуктова аналітика;
- Медіапланування;
- Рекламний менеджмент;
- Бізнес-планування стартап-проєктів;
- Маркетинговий бізнес-консалтинг.
Основні задачі, які зможе вирішувати випускник в майбутньому
- Пошук та сегментація цільової аудиторії;
- Вивчення конкурентів, дослідження ринку, розробка маркетингової стратегії;
- Аналіз потреб аудиторії та ринку, відслідковування динаміки попиту та поточні тренди;
- Планування рекламних компаній;
- Просування товарів та послуг на ринок з метою збільшення прибутку компанії;
- Розповсюдження товарів та послуг;
- Розробка стратегії управління відносин з клієнтами;
- Формування механізму збору даних для планування та проведення рекламної діяльності.
Де я зможу працювати?
Основні посади, на яких можна працювати після закінчення навчання
- Директор з маркетингу;
- Начальник відділу збуту (маркетингу);
- Начальник відділу (з реклами, зв'язків з громадськістю);
- Менеджер (управитель) з маркетингу;
- Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог);
- Рекламіст;
- Керуючий рекламним агентством та агентством нерухомості;
- Науковий співробітник.
Основні місця роботи, де можна працювати після закінчення навчання
- працевлаштування на підприємствах будь-якої організаційно-правої форми (комерційні, некомерційні, державні, муніципальні), у яких випускники працюють як керівники або виконавці маркетингових служб;
- органи державного та муніципального управління;
- структури, у яких випускники є підприємцями, що створюють та розвивають власну справу;
- науково-дослідницькі організації, пов’язані з вирішенням маркетингових проблем;
- установи системи вищої освіти.
Інформаційні матеріали по спеціалізації
Відеоконтент зі спеціальності